Uvjeti kupnje – Civitas Sacra
hr en

Uvjeti korištenja

Kupac je dužan prije kupnje upoznati se sa ovim Uvjetima te iste provjeravati prilikom svake posjete predmetne Internet stranice, kako bi bio upoznat sa svim pravima i obvezama. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Isporučitelj (Prodavatelj) je Šibenska biskupija. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere jednu od ponuđenih ulaznica, plati je kreditnom ili debitnom karticom te pošalje narudžbu Prodavatelju. Valuta je Hrvatska kuna (HRK). Cijene ulaznica za Muzej, iskazane su bez PDV-a, budući da je muzejska djelatnost oslobođena plaćanja istog. Cijene suvenira iskazane su s PDV-om. Smatra se da je ugovor o kupnji sklopljen nakon uspješno obavljene transakcije plaćanja putem WSPay ili PayPal payment gateway-a. Plaćanje putem pouzeća ne predstavlja ugovor o kupnji te se smatra isključivo informativnim iskazivanjem zainteresiranosti Kupca.

 

Narudžbe i način plaćanja

U trenutku kada narudžba bude zaprimljena, Šibenska biskupija će elektroničkim putem u obliku e-pošte obavijestiti Kupca o tome da je kupnja uspješno izvršena. Ugovor o kupnji je sklopljen nakon uspješno obavljenog plaćanja debitnim i/ili kreditnim karticama.

Sva plaćanja se izvršavaju u hrvatskim kunama. Prilikom naplate vašom kreditnom karticom iznos u HRK se pretvara u vašu lokalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara. Kao rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike iznosa u odnosu na originalnu cijenu istaknutu na našoj web stranici.

 

Dostava i reklamacije

Vaučeri se dostavljaju kupcu putem e-maila na adresu koja se unese prilikom ispunjavanja narudžbe. Šibenska biskupija ne odgovara za štetu nastalu krivim upisivanjem e-mail adrese ili zbog nemogućnosti isporuke vaučera uzrokovane tehničkim problemima sa strane davatelja e-mail usluge.

Uz vaučer Kupac će dobiti i račun. Račun Kupcu, Prodavatelj šalje elektroničkim putem samo ako Kupac tako inzistira. U suprotnom, Kupac će fiskalni račun dobiti na prodajnom mjestu Prodavatelja prilikom zamjene vaučera ulaznicama u fizičkom obliku. Dostavljeni vaučer, Kupac je dužan isprintati ili na drugi način sačuvati te ga predočiti ovlaštenom osoblju. Ukoliko je Kupac prilikom kupnje koristio određene popuste, dokaz o ostvarivanju toga prava dužan je predočiti ovlaštenom osoblju (npr. indeks, dokaz o mirovini i sl.). Kupac je dužan čuvati vaučer na sigurnom mjestu do dana korištenja usluge za koju vaučer vrijedi.

Povrat naknade za kupljenu ulaznicu također nije moguć.

Sva dodatna pitanja o prodaji ulaznica kao i eventualne reklamacije u svezi nedostatka usluge te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte: na e-mail adresu: civitas.sacra@sibenska-biskupija.hr, na adresu: Interpretacijskog centra “Civitas Sacra”, Ivana Pribislavića 3, 22000 Šibenik.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije te ukoliko Kupac temeljem subjektivne procjene smatra da nije dobio adekvatnu uslugu, u poslovnoj praksi je uobičajeno da se slučaj prijavi jednoj od nadležnih institucija. Mjerodavna i službena tijela tada vrše sve potrebne provjere radi utvrđivanja ispravnosti te poštivanja važećih zakona. Za sve eventualne sporove nadležan je sud u Šibeniku.

 

Osnovni podaci

Naziv tvrtke: Šibenska biskupija – Šibenik

Adresa sjedišta: Biskupa Jeronima Milete 2A, 22 000 Šibenik

Adresa prodajnog mjesta: Ivana Pribislavića 3, 22 000 Šibenik

NKD: 91310

Matični broj: 0291021

OIB: 46115555394

Telefon: +385 22 66 85 22

E-mail: info@civitassacra.hr

 

 

Ove internetske stranice koriste kolačiće (engl. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete podesiti u svojem internetskom pregledniku. Više o kolačićima i načinu kako ih koristimo te načinu kako ih onemogućiti pročitajte ovdje. Klikom na gumb 'U redu' pristajete na korištenje kolačića.U redu